گیفت کارت ایکس باکس

گیفت کارت ایکس باکس

گیفت کارت ایکس باکس یا مایکروسافت مبالغی به صورت پیش فرض و در ارز های مختلف هستند که شما با خریداری آن ها و شارژ انها در اکانت خود در سایت مایکروسافت یا ایکس باکس میتوانید به اندازه مبلغ شارژ شده خود از امکاناتی مثل خرید بازی و نرم افزار و موزیک بهره مند شوید. دقت نمایید که گیفت کارت مربوط به هر کشور را فقط در اکانت آن کشور میتوانید استفاده نمایید.

گیفت کارت ایکس باکس آمریکا
ایکس باکس آمریکا
گیفت کارت ایکس باکس گیم پس
ایکس باکس گیم پس
گیفت کارت ایکس باکس گیم پس اولتیمیت
ایکس باکس گیم پس اولتیمیت
اشتراک ایکس باکس گلد
اشتراک ایکس باکس گلد

موارد استفاده از این گیفت کارت

این گیفت کارت یکی از محصولات جانبی کنسول ایکس باکس است که شرکت مایکروسافت برای بازیکنان و طرفداران خود به بازار ارائه کرده است. با خرید محصول فوق یا گلد ایکس باکس گیمرها تا سقف اعتباری که گیفت کارت خریداری شده اعتبار دارد میتوانند از فروشگاه مخصوص به خود خرید کنند. چند مورد از آیتم هایی که می توان از این فروشگاه خریداری نمود:

  • خرید اعتبار بازی
  • خرید گلد بازی ها
  • معامله با گلد (طلا)
  • دسترسی به بخش خرید و ویژه ها
  • دسترسی به بخش EA ( شرکت Electronic Arts )
  • پیش خرید / Pre Order بازی های ایکس باکس
  • دسترسی و خرید موزیک، فیلم و …

لازم به ذکر است که گیفت کارت XBOX، نه تنها دسترسی شما به XBOX Store که برای کنسول های XBOX 360 می باشند را باز می کند بلکه شما با استفاده از اکانت مایکروسافت خود می توانید از  Windows Store روی کامپیوتر یا Windows Phone خود نیز استفاده نمایید (و بالعکس) .

کارت های EA اکسس هم امکان دسترسی به مجموعه بازی های EA را برای شما فراهم می سازد و می توانید بازی های آینده این شرکت را با قیمت بهتری خریداری کنید. در صورت پیش خرید بازی ها ، زودتر از بقیه گیمرها این عناوین را تجربه کنید ؛ کارت های گیم پس این شرکت نیز برای دانلود و اجرای مجموعه بازی های جدید و قدیمی با قیمت مقرون به صرفه تر مهیا شده است. این محصول می تواند هدیه خوبی به عزیزان یا دوستان شما باشد چرا که شارژ محصول خریداری شده تاریخ انقضا ندارد. در صورت داشتن هرگونه سوال با ما در تماس باشید.

گیفت کارت ایکس باکس لایو همانند گیفت کارت پلی استیشن پلاس مجوزی است برای استفاده از امکانات آنلاین کنسول های ایکس باکس. به طور مثال در مواقعی که میخواهید با دوستتان که در شهر دیگری است به طور مثال Fifa بازی کنید نیاز به داشتن اکانت لایو ایکس باکس را دارید. در مدت زمان های بسیار متنوع ای عرضه میشود.